
Ipohin Seebu palkittiin Kaakon Noutajakoirayhdistyksen vuoden 2007 MEJÄ-koiraksi. Aika vaatimattomalla tuloksella mutta paras ( ja ainoa ) kumminkin. Ehkä tänä vuonna Seebu kilpailee samasta palkinnosta ja toivottavasti paremmilla tuloksilla.

Siinä vielä palkinnonsaajasta tuore kuva, ja nenä käy - tietysti

Kommentit